Přihlášení do zákaznické zóny
obnovit heslo

Nevíte si rady?

  • Jsem tu poprvé jak mám postupovat?
    Vítáme Vás v zákaznickém portále,
    pro úspěšné zahájení užívání tohoto portálu je nutné splnit pouze dvě podmínky:
    • být uživatelem některé z našich služeb
    • znát e-mailovou adresu uvedenou na smlouvě (viz. dále)

    Abychom Vám mohli vytvořit přístup do portálu, je nutné nejdříve vytvořit Vaše přístupové heslo. To získáte tak, že přejdete k formuláři tvorby hesla dostupném zde a zadáte Váš e-mail.

    O zbytek se už postaráme, stačí když budete postupovat podle instrukcí uvedených v e-mailu co Vám dorazí. Celá registrace nezabere více jak minutu.

  • Nevím jaký mám vložit e-mail
    Přihlášení do zákaznického portálu funguje na základě e-mailové adresy, kterou jste zadali při podpisu smlouvy.

    Pokud už nevíte jakou adresou jste uvedli, případně žádná adresa zadána nebyla, kontaktujte prosím naše operátory, kteří Vám rádi pomohou a přístup do portálu zařídí.

    Můžete nám napsat na info@grapesc.cz nebo zavolat na telefon 800 911 911. Rovnou si prosím připravte Vaše číslo smlouvy a také e-mail jaký chcete použít při registraci.
  • Nevím jaké mám použít heslo
    Pokud jste tu poprvé je nutné si nechat první heslo vytvořit, nikde na smlouvě se neuvádí.
    Pokud už Vám bylo heslo vytvořeno a jen si ho nepamatujete lze ho obnovit.

    Chcete-li získat či obnovit heslo pro přístup do portálu přejděte prosím k formuláři tvorby hesla dostupném zde a zadejte Váš e-mail.
  • Mám původní heslo z doby, kdy se tisklo na smlouvy
    Pokud máte heslo vytištené na smlouvě, tak toto již nebude fungovat. Je třeba si nechat vygenerovat nové prostřednictvým formuláře dostupného zde. Po vygenerování hesla si jej můžete změnit.

Proč využívat náš Zákaznický portál?

  • premiové služby pro naše zákazníky
  • kontrola správnosti údajů a vystavených faktur
  • přehled nad vyučtováním a aktivovanými službami